Obserwatorzy

wtorek, 12 lutego 2013

Kolejny świetny krem za mniej niż 5 złotych

Witajcie! Ja dziś cały dzień spędzam w łóżku, z powodu choroby;/ ale za to mam czas na odpoczynek i relaks. A od poniedziałku z powrotem zajęcia, chociaż jak większość studentów wie (oczywiście nie jest tak na wszystkich kierunkach), początek semestru jest lekki i przyjemny a najgorszy czas to sesja, która na szczęście mam za sobą. A Wy już odpoczywacie? Czy niestety szkoła i praca wypełnia Wasz czas? Dziś mam dla Was recenzję mojego kremu do twarzy, który towarzyszy mi codziennie i nakładam go przeważnie na noc.
Krem do pielęgnacji twarzy i ciała babydream pielęgnuję wrażliwą skórę niemowlęcia.. Produkt zawiera wyciąg z rumianku, pantenol, wosk pszczeli i witaminę E. Nie zawiera barwników i konserwantów oraz olejków mineralnych. Krem rozprowadza się łatwo i bardzo szybko się wchłania.
Szukałam jakiegoś dobrego kremu nawilżającego głównie na noc, żeby moja skóra rano była dobrze nawilżona. Używam go codziennie wieczorem, chociaż próbowałam też pod makijaż i w tej roli całkiem nie źle się sprawdzał, ale trzeba pamiętać aby pod makijaż nałożyć go bardzo mało. Zapach jest delikatny i przyjemny, konsystencja jest lekka i nie tłusta. Jest bardzo wydajny, nie wielka jego ilość wystarcza, dlatego będzie nam służył i służył, a dodatkowo bardzo szybko się wchłania. Nadaje się też do rąk, jak i do całego ciała. Co do działania to świetnie nawilża, skóra po nim jest gładka, miękka i idealnie odżywiona. Nie powoduje wysypu nie proszonych gości i nie podrażnia, a nawet można powiedzieć, że łagodzi podrażnienia. Daje uczucie lekkiego ściągnięcia, ale nie przeszkadza mi to. Bardzo dobrze też zabezpiecza przed wiatrem i mrozem. Jak dla mnie jest to genialny krem, który kosztuje mniej niż 5 zł, polecam wszystkim którzy chcą przetestować, w razie gdyby nie sprawdził się do twarzy, to śmiało może sprawdzić się jako krem do rąk.
Miałyście co o nim sądzicie? Jakie produkty z Babydream polecacie?

49 komentarzy:

  1. kosmetykow baby dream nie stosowalam,ale kaszki i mleko sa the best :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja właśnie też szukam czegoś nawilżającego, może skuszę się na ten krem :))
    z babydream mam tylko szamponik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz, gdy go użyłam wysypało mnie, nie podjęłam 2 próby, stosowałam go na pięty i dawał radę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ale do twarzy jak dla mnie był zbyt ciężki natomiast do stóp i dłoni spisał się doskonale :D

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go, ale mnie niestety zapychał i używałam go do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z tej serii, ale kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tego kremiku, ale rozejrzę się jak będę w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę go kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aktualnie znalazłam swoje ideały pielęgnacyjne :-) Tego używa moja córcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go kiedyś i był naprawdę fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę kiedys go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z kremow dla dzieci uzywalam jedynie Sudocrem , wiec pora moze na cos innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle dobrego słyszałam o tej firmie a nigdy nic nei miałąm

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez nie miałam nic z tej firmy, ale tak jak Ty lubię"bobaskowe" kosmetyki :) tez kupuje kremy dla niemowląt i dzieci :D :) są fajne na noc i na zimę- super chronią buzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. heh z tego, co widzę to jest on z witaminą E, a ona zachwalana jest jako aktywny składnik przeciwstarzeniowy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zastanawiałam się ostatnio nad jego zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam nadzieje, że uda mi się go w najbliższej przyszłości upolować :))

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam i jest super , na pewno jeszcze kupię

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię kremy dla dzieci w okresie jesienno-zimowym. chyba i tego spróbuję ;0

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten krem i aktualnie używam. Według mnie cudo za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy nie miałam, ale bardzo mnie zainteresował, za taką cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam okazji wypróbować tego kremu. Muszę kiedyś przy okazji.
    Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj na zimę by się przydał i to bardzo. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie już niestety w tym tygodniu kończą się ferie, ale najważniejsze, że ciężka sesja w całości za mną, więc powrót na uczelnię nie powinien być taki zły ;)
    Co do kremu, to słyszałam o nim wiele dobrego i może skuszę się na niego w ramach nocnej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Napisz proszę coś więcej o occie jabłkowym, wspomniałaś o nim na moim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam, ale przydałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam kosmetyki z babydream. Są takie delikatne, w ogóle nie podrażniają i przyjemnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  30. korzystałam ! milusi ! generalnie produkty dla dzieciaczków są delikatne a dobre, szczególnie dla wrażliwych !

    OdpowiedzUsuń
  31. Kosmetyki Babydream całkiem dobrze się u nas spisują :)
    Zdrówka Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja niestety nadal mam sesję na głowie, ale poprawkową -.-
    Z Babydream jeszcze nie miałam żadnych kosmetyków, ale czytałam pozytywne recenzje o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wydaje się świetnym kremem, tylko mam małe wątpliwości co do tego, że daje uczucie lekkiego ściągnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W tamtym roku miałam ten krem i też jestem z niego zadowolona :)
    @Marion ma ogólnie dobre produkty no może po za pianką koloryzującą do włosów ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo dobry krem, zresztą wszystkie kosmetyki z tej serii są super:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja miałam szampon z Babydream, kupiony w promocji za 2,50, ale dość dawno to już było:)

    OdpowiedzUsuń
  37. podejrzewam, iz mam inna wersje tego kremu :) na poczatku sprawowal sie swietnie(doczekal sie nawet recenzji na blogu) ale od jakiegos czasu nie daje juz sobie rady z moja buzia. Nakladam go rano i wieczorem a i tak suchych skorek nie lekwiduje,a co za tym idzie nie nawilza cery prawidlowo. Kiedy spojrzalam dzis w lustro przerazilam sie: pelno malych, bialych i suchych skorek :( szukam czegos bardziej nawilzajacego.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mogę polecić olejek dla kobiet w ciąży :) Zdecydowanie mój numer jeden!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja lubię tylko te kremy BabyDream z cynkiem. Bardzo tłuste, tępe, ale fajnie na mnie działają :) Pozostałe, w tym ten, są za lekkie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja miałam kremik z Babydream taki w zielonym opakowaniu i świetnie nawilżał;) Z tego co czytam to działanie miał bardzo podobne do tego Twojego;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie wiedzieć, że za taką cenę można nabyć dobry krem! Przy okazji zapraszam Cię na zapowiadany wcześniej konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ląduje na mojej liście, skusił mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Do tej pory z babydream miałam tylko szampon i bardzo go lubię, ostatnio kręciłam się koło oliwki, kupię ją kiedy skończę tę z HIPP, natomiast tym kremem mnie zainteresowałaś. Stosowałam tego typu krem z Jonnson's baby i sprawował się cudownie, więc może ten będzie jego równie dobrym tańszym odpowiednikiem:)

    OdpowiedzUsuń