Obserwatorzy

sobota, 8 września 2012

Biedronkowe cudo!

                   Ultranawilżający krem wygładzający BeBeauty
 Dziś o moim Biedronkowym odkryciu, już na samym początku przepraszam za jakość zdjęć, ale robione są starą cyfrówką i nie wyglądają ani ładnie ani ciekawie. Czy Wy też już czujecie jesień tak jak ja? Lubię jesień póki jest jeszcze choć trochę słoneczna i nabiera pięknych kolorów, ale zdecydowanie bardziej wolę wiosnę, gdy wszystko kwitnie i wraca do życia. Ale do rzeczy oto cudo biedronkowe:)

Ultranawilżający krem wygładzający do ciała zapewnia miękkość i delikatność normalnej i suchej skórze. Wzbogacony substancją wiążącą wodę w naskórku AQUA system 24h długotrwale nawilża głębokie warstwy naskórka, pomaga odbudować naturalną barierę hydrolipidową i poprawia elastyczność skóry. Przeznaczony do pielęgnacji twarzy, ciała i dłoni, szybko się wchłania pozostawiając skórę wygładzoną i nawilżoną. 

I o to mój hit w dziedzinie balsamów do ciała. Kiedy wylądował w moim koszyku nic o nim nie wiedziałam, skusiła mnie cena i nowość w ultranawilżanie nie wierzyłam tak do końca, ale pozytywnie mnie zaskoczył. Muszę od razu powiedzieć, że moja skóra nie jest specjalnie wymagająca, jest normalna. Krem ten ma świetny zapach, jak krem nivea mi się bardzo podoba, świetnie nawilża skórę i efekt nawilżenia utrzymuje się naprawdę długo. Nie pozostawia tłustego filmu. Jest bardzo wydajny, w słoiczku jest 300 ml za 6.99zł. Jak dla mnie świetny produkt, za niską cenę! Polecam!
Miałyście go? Co o nim sądzicie?

16 komentarzy:

  1. Kurczę, ładne opakowanie ma ;) I skoro jest dobry to z pewnością skusze się na niego jak skończę swój krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. patrzyłam na niego już nie raz... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi kusząco, trzeba odwiedzić biedronkę :P

    pozdrawiam :)

    www.liubeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taki zapas balsamów, że nie prędko zużyję :D
    ale dobrze, że się sprawdza :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze się wokół niego kręcę i nigdy nie mogę się zdecydować czy kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. co do aury jesiennej to dochodzi do mnie coraz szybciej :|
    a krem- wow, świetne odkrycie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widział tego kremu w moich Biedronkach... nie wiem czemu :(
    Ale lubię takie opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc, to nie zauważyłam nigdy tego kremu w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za zapachem kremu Nivea, więc pewnie się nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedronkowe kosmetyki są niczego sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt;) Nie miałam jeszcze żadnego biedronkowego kremu, muszę kiedyś wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie tym produktem. Chyba wybiorę się po niego do Biedronki.
    Jeśli idzie o jesień, to na razie jej nie czuję, gdyż wypoczywam w upalnym Wiedniu :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie widziałam go w swojej Biedronce :(

    OdpowiedzUsuń
  14. O fajnie, że go zrecenzjowałaś, bo zastanawiałam się nad nim ostatnio w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten krem . :D dla mnie on jest po prostu cuuudowny. *.*
    super nawilża skóre i już po paru dniach stosowania zauważyłam że moja skóra jest bardziej gładka. : D
    Serdecznie polecam .♥

    OdpowiedzUsuń