Obserwatorzy

środa, 2 października 2013

Ulubieńcy ostatnich miesięcy

Tego typu posty są praktycznie nieobecne na moim blogu. Chociaż sama bardzo lubię takie czytać i odnajdywać w nich perełki dla siebie. Lista kosmetyków które chciałabym przetestować, dzięki Waszym blogom, ciągle rośnie i w zasadzie się nie kończy. Dziś o moich ulubieńcach ostatnich czasów z zakresu pielęgnacji!
Jak widać Ci ulubieńcy są z niższej półki cenowej, ale jakościowo są bardzo dobre. Śmiało mogę je polecić!
Płyn micelarny bebeauty ten micel wdarł się szturmem do blogosfery. Chociaż straszono, że zostanie wycofany to bardzo szybko wrócił na sklepowe półki, ja jego zapasów co prawda nie robiłam, ale jest to już moje kolejne opakowanie. W porównaniu do osławionej również Biodermy, biedronkowy płyn radzi sobie równie dobrze. Mój zwykły, codzienny makijaż zmywa bardzo dobrze. To hit za grosze!
Tonik bezalkoholowy Melisa to mój kolejny hit za grosze, który można dostać w Naturze już za około 5 złotych. Co najważniejsze nie zawiera alkoholu, odświeża i koi, a nawet delikatnie nawilża. Dla mnie jest ideałem recenzja.
Morelowy peeling oczyszczający Soraya lubię mocne mechaniczne peelingi i ten właśnie taki jest. Dodatkowo bardzo ładnie pachnie i jest mega wydajny. Idealnie ściera i wygładza, idealnie przygotowuje skórę na zastosowanie maseczki. Recenzja.
Maseczka do twarzy nawilżająca Mariza jest naprawdę świetna. Gdy na spotkaniu blogerek pani Basia ją zachwalała, miałam co do niej zachowawcze podejście. Ale już po pierwszym nałożeniu byłam bardzo zadowolona, spełnia wszystkie obietnice producenta i bardzo dobrze nawilża, a przy tym jest wydajna.
Garnier mineral antyperspirant to już moje kolejne opakowanie, jestem z niego zadowolona. Przede wszystkim dobrze chroni i nie zostawia plam. 48h sobie nie poradzi, jednak spokojnie wytrzyma około 8 nawet do 10 godzin.
Szampon przeciwłupieżowy Green Pharmacy od długiego już czasu nie używam żadnego innego szamponu. Moje włosy są bardzo problematyczne, a łupież wraca jak bumerang przy każdej zmianie szamponu. Odkąd stosuje ten szampon problem łupieżu całkowicie zniknął.
Odżywka do paznokci 9w1 Eveline tą odżywkę stosuje już od długiego czasu i już nawet nie pamiętam które to moje opakowanie. Paznokcie po niej są twarde i nie rozdwajają się i bardzo szybko rosną.
Jest wśród tych ulubieńców Wasz hit? Co u Was ostatnio się najbardziej sprawdziło?

80 komentarzy:

  1. Micek z Biedronki to mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam micel z Biedronki a tego szamponu z GP nie znoszę, bo strasznie mi plątał włosy i nadal miałam łupież.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze stosuję po nim odżywkę, szkoda że u Ciebie się nie sprawdził.

      Usuń
  3. Całe lato używałam toniku melisa, świetnie się sprawdzał, obecnie kupiłam rumiankowy Ziaji, też go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Ziaji już bardzo dawno nie miałam żadnego toniku.

      Usuń
  4. Mam ten peeling morelowy, ale jeszcze go nie używałam.
    Cieszę się, że tak dobrze zdziera i ściera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz mocne peelingi, to na pewno będziesz zadowolona:)

      Usuń
  5. Bardzo lubię ten peeling z Soraya:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. z Marizy mam maseczke, ale oczyszczajaca z glinka, uwielbiam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się skusic na ten peeling z sorayi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam żadnego z tych produktów, muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. płyn miceralny z biedronki również mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Micel z Biedronki to moje utrapienie. Niestety to nie kosmetyk dla mnie.... A szampony Green Pharmacy bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś chyba w mniejszości, bo wiele osób się nim zachwyca. Ale to co dobre dla jednego, dla innego może być bublem:)

      Usuń
  11. Ten szampon z green pharmacy jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie szukam innego, ten jest moim ideałem i "wyleczył" mnie z łupieżu w 100%!:)

      Usuń
  12. jejciu ale dawno mnie tu nie było ;)
    ja również lubię płyn micelarny z BeBeauty

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa jestem odżywki z Eveline 9w1, miałam 8w1 i jest znakomita! uratowała moje paznokcie po dziesięciu latach obgryzania, w końcu się tego oduczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te odżywki z reguły mają takie same składy, chociaż w moim odczuciu te "paznokcie twarde i lśniące jak diament" słabiej działają.

      Usuń
  14. Deo Garniera - mój ulubieniec od miesięcy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie ten płyn z Biedronki się nie sprawdził. Podrażniał mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Antyperspirant z Garniera lubię, ale w wersji z różową zakrętką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten różowy też miałam i sprawdził się równie dobrze.

      Usuń
  17. Też uwielbiam płyn micelarny z Biedronki ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. mam inną maseczkę z Marizy i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze z Marizy tą oczyszczającą i sprawdza się równie dobrze.

      Usuń
  19. ten peeling z Soraya mnie kusi od dawna, musze w końcu zainwestować w niego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz mocne zdzieraki to na pewno będziesz zadowolona:)

      Usuń
  20. 9w1 nie miałam, ale 8w1 uwielbiam, a micela z Biedronki nadal się nie dorobiłam

    OdpowiedzUsuń
  21. micela z biedronki wręcz ubóstwiam :D melisę lubię, choć zapach srednio mi pasuje, peeling Soraya zawsze jest u mnie na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ochotę wypróbować tonik Melisa ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubie Green Pharmacy,zwlaszcza ich szampony i balsamy do wlosow :)
    ja uzywam szamponu lopianowego

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również jestem zachwycona tym płynem miceralnym z biedronki ! :) Ostatnio ten Tonik z Melisy wpadł w moje ręce ,ale nie wiem czemu nie skusiłam się na niego ... jutro pędzę do sklepu koniecznie muszę sprawdzić skoro tak chwalisz :) obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go polecam, a nawet jeśli Ci nie do końca spasuje to nie będziesz bardzo żałować, bo jest bardzo tani!

      Usuń
  25. widzę również swojego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę zakupić i wypróbować Tonik bezalkoholowy Melisa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam tonik Melisa, chocaż dość dawno go nie miałam. Może pora na powrót? ;) Ten szampon przeciwłupieżowy GP mam w zapasach, ciekawe, jak sprawdzi się mnie, póki co mogę tylko powiedzieć, że zapach ma dość....ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto wrócić do tego toniku, często są promocje w Naturze więc może nadarzy się okazja i kupisz go taniej:)

      Usuń
  28. Również uważam ze peeling z Soraya jest rewelacyjny reszty kosmetyków jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ten antyperspirant z Garniera, z miła chęcią obserwuje :*

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej uważałam, że Garnier ma kiepskie kosmetyki ale ostatnio coraz bardziej mnie do siebie przekonują.

      Usuń
  30. właśnie ostatnio widziałam w mojej biedronce z powrotem tego micelka :D jestem ciekawa tego peelingu z Sorai, nigdy go nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  31. Peeling morelowy Soraya muszę kiedyś kupić. Maseczka nawilżająca od Marizy trochę mnie kusi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że kiepska jest dostępność Marizy

      Usuń
  32. Uwielbiam ten peeling morelowy z soraya ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z Twoich ulubieńców znam tylko micela z biedronki :p ale chętnie poznam pozostałe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. część z nich miałam :) Mariza jeszcze przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Marizą jest ten problem, że nie jest stacjonarnie dostępne..a szkoda.

      Usuń
  35. Mam peeling soraya w wersji antybakteryjnej i jestem mega zadowolona. Jest to zdecydowani najlepszy peeling jaki do tej pory miałam

    OdpowiedzUsuń
  36. kiedyś bardzo często sięgałam po ten peeling z Sorayi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Odżywkę z Eveline osobiście sama bardzo lubię ;)
    W wolnej chwili, zapraszam:

    www.magduizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Znam tylko micel z Biedronki, bardzo go lubię. :) Odżywkę z Eveline używałam 8in1 i 6in1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zainteresował mnie szampon. Jak skończę obecne zapasy pewnie po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo lubię ten płyn micelarny z biedry :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten peeling soraya też mam, ale czy będzie moim ulubieńcem to jeszcze nie wiem bo użyłam dopiero raz ;)
    tonik z Melisy na pewno wypróbuję jak skończę dotychczasowy.

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo lubię antyperspiranty Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Garnier lubię lecz za zwyczaj używam tych w kulce

    OdpowiedzUsuń
  44. Zaciekawiłaś mnie tym tonikiem. Muszę mu się baczniej przyjrzeć. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, nawet jeśli się u Ciebie nie sprawdzi, to dużo nie stracisz bo w promocji kosztuje około 5 złotych.

      Usuń
  45. Micel z Biedronki i antyperspirant z Garniera - moje dwa ulubieńce ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ten peeling jest świetny ! zużyłam już z 5 opakowań:)

    może obserwujemy???

    pozdrawiam:)

    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam peeling morelowy! Jeden z moich ulubieńców, must have:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę się w końcu przekonać do zakupu tego peelingu do twarzy z SORAYA :)

    OdpowiedzUsuń
  49. mi żaden z tych produktów nie podszedł , co prawda micela nie miałam ale sama biedronka kojarzy mi się z marną jakością którą strach nakładać na skórę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie spróbuj, bo biedronka może Cię bardzo zaskoczyć. Nie tracisz dużo, a zyskać można:)

      Usuń
  50. ciekawi ulubieńcy. :) ja też lubię szampony z Green Pharmacy

    OdpowiedzUsuń
  51. Tonik z Melisy bardzo lubię, a micel z Biedronki, owszem jest dobry i tani, ale wolę inne płyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jesteś kolejną osobą, która chwali ten tonik. Coś w nim musi być:) Jeśli go namierzę, na pewno trafi do koszyka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat teraz jest na niego promocja w Naturze kosztuje około 5.99 zł jeśli się nie mylę:)

      Usuń
  53. Morelowy peeling mam w wersji antybakteryjnej i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  54. kusi mnie tonik melisa oraz peeling do twarzy:)
    u mnie się nie sprawdził płyn z biedronki:)

    OdpowiedzUsuń