Obserwatorzy

sobota, 21 września 2013

Niezbędnik każdej damskiej torebki...

... i nie tylko. Dziś będzie znów o czymś małym, bardzo niepozornym, ale w przeciwieństwie do peelingu do ust który dla jednych jest zbędny, a dla innych nie. Myślę, że to cudo dopiero przeżywa rozkwit i swoje 5 minut, bo wcześniej o tego typu produktach słyszało się bardzo rzadko.
  Antybakteryjny żel do mycia rąk eliminuje bakterie bez użycia wody. Wzbogacony w wyciąg z aloesu i prowitaminę B5 zapobiega nadmiernemu wysuszaniu skóry rąk, pielęgnuje ją , odżywia i chroni.
Skład: Alcohol Denat., Aqua, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf, Triclosan, Parfum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine.
Żel zamknięty jest w przezroczystej buteleczce, jest malutki ma 50 ml. Więc nie zaciąży w naszej torebce, można go zabrać wszędzie, a nawet schować w kieszeni kurtki. Zamknięcie na tego typu produkt jest idealne na "klik", przez co mamy po pierwsze wygodę użycia. A po drugie mamy pewność, że nie otworzy się nieproszony i nie narobi bałaganu. W zapachu wyczuwalny jest alkohol, ale na samym początku aplikacji, później na dłoniach utrzymuje się zapach aloesu.
Świetnie oczyszcza, odkaża i dezynfekuje. Jest mega wydajny, jego nie wielka ilość wystarcza na całe dłonie. Co najważniejsze nie wysusza i nie pozostawia lepkiej warstwy. Kosztuje około 3 złotych. Spełnia wszystkie obietnice, radzi sobie doskonale, a co najważniejsze jest bardzo wydajny i kosztuje nie wiele. Po prostu ideał:)
A Wy co myślicie o takich niezbędnikach? A Wy macie go w swojej torebce? Jakie polecacie?

52 komentarze:

  1. Warto mieć taki żel, ale jak ja nie umyję rąk normalnie wodą i mydłem mam wrażenie, że dalej są brudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cenę, warto kupić, szczególnie w podróży, bo każdy wie, jakie są niektóre toalety na stacjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety wiemy jak wyglądają takie toalety;/

      Usuń
  3. Można go kupić chyba w Rossmanie tak? :)
    Muszę sobie kupić skoro nie wysusza..

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie, w podróży sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wstyd się przyznać ale w mojej torebce nie ma jeszcze takiego żelu, muszę to nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam podobny żel w torebce, ale szczerze pisząc wolałam używać nawilżonych chusteczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też dobry sposób, ja też zawsze w torebce nosze nawilżane chusteczki:)

      Usuń
    2. Taka sama myśl mi sie nasunęła, ponieważ nie miałam nigdy takiego żelu, ale osobiście wolę chyba nawilżane chusteczki i zawsze mam je w torebce.

      Usuń
  7. mam go, ale w tubce - zgadzam się jest niezbędny zwłaszcza w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie rzeczy mieć w torebce/torbie. Zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałoby mi się takie cudo, szczególnie kiedy jadę do miasta na zakupy lub chodzę po sh ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę zakupić :) bo niestety nie mam a bardzo fajna i przydatna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  11. Żele to u mnie niezbędnik nie że mam jakąś obsesję na punkcie czystości ale staram się o nią dbać w miejscach publicznych

    OdpowiedzUsuń
  12. oj tak powinien byc w kazdej torebce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. niepozorny, ale jednak niezbędnik. zawsze jak zapomnę go spakować, akurat okazuje się, że by się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałby mi się taki,ale wtedy moja torba już wogóle stałaby się nie do uniesienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo lekki, nie odczuwa się jego ciężaru w torebce:)

      Usuń
  15. Ja zawsze mam w torebce żele antybakteryjne z B&BW, uwielbiam je za zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze tego typu żelu nie miałam ale ostatnio się zastanawiałam że nawet do pracy by mi się przydał bo nie zawsze mam jak wyjśc umyc łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze mam taki żel w torebce, świetna sprawa w podróży jak i na codzień np w drodze do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda tylko, że alcohol denat w składzie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę rzucić okiem :) Choć szczerze mówiąc, jeśli mam możliwość, preferuję mydło i wodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie w każdych warunkach mamy dostęp do mydła i wody.

      Usuń
  20. Nie mam takiego żelu, ale muszę zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo lubię tego typu produkty i zawsze mam jakiś przy sobie w torebce.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja uwielbiam mieś żel antybakteryjny, i zazwyczaj jest to jakiś z Bath&Body Works pomimo tego że są małe są niezywkle wydajne i do tego pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego o tych żelach czytałam, na pewno wypróbuję!:)

      Usuń
  23. Bardzo fajna opcja na wyjazdy wszelkiego rodzaju no i w upalne dni według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. słyszałam o nim, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja używam chusteczek antybakteryjnych, ale żel pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusteczki też zawsze mam przy sobie, ale ten żel to dla mnie lepsze rozwiązanie.

      Usuń
  26. Miałam coś takiego ale w tubce ;) i baaardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam żele antybakteryjne :) i jestem uzależniona od dezynfekcji rąk...

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam go i uwielbiam ! Muszę się wybrać po drugie opakowanie do Rossmanna bo się powoli kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam żel te samej firmy, ale w tubce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to opakowanie ze względu na zamykanie jest bardziej poręczne.

      Usuń
  30. Ostatnio nabyłam taki żel :) A zawsze w torebce mam nawilżane chusteczki - też świetnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mam takiego maluszka z oriflame, rzeczywiście się sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  32. dla mnie to produkt zbędny wole mieć chusteczki nawilżające w mojej małej torebce uniwersalny produkt do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj faktycznie dobrze mieć taki żel w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. zawsze mam jakiś przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie używam takich żeli. Wolę chusteczki...

    OdpowiedzUsuń
  36. nie rozstaje się z nim :) świetnie oczyszcza i odświeża dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cały czas przymierzam się do zakupu jakiegoś, jednak na razie w mojej torebce królują nawilżane chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam go :) zawsze mam go przy sobie :) mam wrażenie, że delikatnie nawilża dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja używam od lat:) Obecnie mam z firmy Body Shop, ale czekam na paczkę z USA, w której będę miała 20 butelek Bath&Body Works;)

    OdpowiedzUsuń