Obserwatorzy

sobota, 7 września 2013

Vichy bardzo nieidealnie...

Z firmą Vichy nie miałam za wiele wspólnego, do tej pory miałam tylko 3 kosmetyki tej marki, łącznie z tym kremem. Gościł u mnie Normaderm żel do mycia twarzy i Vichy Normaderm Hyaluspot na niedoskonałości, oba kosmetyki sprawdziły się u mnie bardzo dobrze, więc sięgając po ten krem miałam co do niego duże nadzieje.
Idealna skóra przestała być marzeniem!
Dzięki poprawie zdrowia skóry, spełnia się marzenie o idealnej cerze.
W wyniku ogólnoświatowego badania obejmującego kobiety w wieku 20-60 lat, z czterech grup etnicznych, Vichy Laboratories stworzyło pielęgnację nadającą skórze idealny wygląd - Idealia może odmienić Twoją skórę natychmiast.
Działanie:
- widocznie wygładzone pierwsze zmarszczki,
- miękka, gładka i jędrna skóra,
- cera wygląda świeżo,
- skóra promienieje zdrowym blaskiem,
- cera ma jednolity, równomierny koloryt, zmiany naczyniowe i pigmentacyjne są mniej widoczne,
- zmniejszona widoczność porów .
Zacznijmy od plusów tego kremu, ma śliczny delikatny i bardzo przyjemny zapach. Krem mieści się w szklanym słoiczku 50 ml, łatwo się go wydobywa, a dodatkowo słoiczek jest bardzo elegancki! Konsystencja jest różowa, łatwo się rozprowadza, szybko wchłania. Nadaje się pod makijaż. Jest bardzo wydajny i nie zapycha.
Kiedy w moje ręce trafił ten krem wiązałam z nim duże nadzieje. Po pierwsze firma znana jest z bardzo dobrych kosmetyków, po drugie obietnice producenta...no bajka. Najbardziej oczekiwałam tego ujednoliconego koloru, którego oczywiście się nie doczekałam. Minusem pierwszym jest skład tego "cuda", już na drugim miejscu w składzie Glycerin. Nawilżał dobrze, tego nie mogę mu zarzucić, jednak żadna z kolejnych obietnic u mnie się nie sprawdziła. Co prawda zmarszczek jeszcze nie posiadam więc nie miał z czym walczyć, ale nie zmniejszył porów, nie ujednolicił cery, ani jej nie ujędrnił. Krem nie byłby aż tak kiepski gdyby nie jego kosmiczna cena 100 złotych! Dla mnie taka kwota to majątek i wolę wydać na kosmetyki z niższej półki jednak lepsze gatunkowo!
A Wy co o nim sądzicie? Jakie kremy polecacie do cery mieszanej, co jest Waszym hitem?

35 komentarzy:

  1. Póki co szukam swojego ideału do cery mieszanej, ale jeszcze nie znalazłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety mają za drogie kosmetyki w stosunku do jakości.. Zawiodłam się na nich nie raz..

    OdpowiedzUsuń
  3. A długo go używałaś? Tego kremu akurat nie miałam, inne tak ale nie mogę narzekać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam skórę normalną i uwielbiam krem nawilżający Firomed i serum Dermedic:)
    Może przejrzyj ofertę Fitomedu mają dość tanie kremy o fajnych naturalnych składach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przyjrzę się bliżej ofercie Fitomedu, jeszcze nic nie miałam tej firmy ale czytałam dobre opinie.

      Usuń
  5. Użyłam kilka próbek tego kremu, ale po próbkach niewiele można powiedzieć, miałam duże świecenie tylko na czole. Do cery mieszanej np. polubiłam Make - up Starter nawilżający krem-żel z Nivea, gdybym nie miała zapasów kremowych to bym kupiła jeszcze ten z Nivea, bo dla mnie kremik świetnie się spisywał. Z Pharmaceris też lubię kremy są lekkie i nie podrażniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego już czytałam o tym kremie z Nivea.

      Usuń
  6. Poleca ci krem Avene Hydrane w wersji do cery mieszanej. Nigdy mnie nie zawiódł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubie się z kosmetykami Vichy..wysoka cena za moim zdaniem srednia mocno jakość i agresywne składniki (często zawierające alkohol) dla mnie kremem idealnym jest Sephora lekki krem nawilżający (na zimę kupuje jego bogatsza wersje) ,cena coś ponad 50zl,na promocjach mozna kupić o wiele taniej.Uzywam go od kilku lat i nie zmieniam

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kilka próbek tego kremiku, po pierwszej aplikacji niestety już nie dałam rady dalej uzywać, sytraszny zapach i dziwne uczucie na skóre :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zapach się podobał, ale działanie kiepskie.

      Usuń
  9. ich kremy na mnie słabo działają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam sie nad jego kupnem. Miałam próbkę i uważam, ze krem jest rewelacyjny. Lekki, świeży zapach i sam krem niezły pomyśle nad nim jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się nie sprawdził, ale dla Ciebie może się okazać bardzo dobry.

      Usuń
  11. Nigdy nie miałam kosmetyków Z VICHY bo niestety ceny mnie porażają a widzę że jednak ten krem się nie sprawdził więc nie żałuję że go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego żałować, okazał się bardzo kiepski.

      Usuń
  12. jakiś czas temu zraziłam się do Vichy i nie mam ochoty dalej z nimi eksperymentować!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przepadam za kremami vichy, są drogie, a jakościowo bardzo kiepskie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę potwierdzić ten krem okazał się bardzo kiepski, a cena bardzo wysoka.

      Usuń
  14. Ja nie używam kremów tej marki, więc ciężko jest mi cokolwiek powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z vichy to tylko woda termalna! Składniki mają jak każdy inny krem, za to ceny hmmm mocno wygórowane :-)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam Ciebie i Twoich czytelników do udziału w konkursie! Konkurs kończy się już dziś, a zgłoszeń jest malutko, także szanse na zgarnięcie zestawu kosmetyków ogromne :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wodę termalną mam i jest bardzo fajna! Odkryłam ją dopiero tego lata i już wiem, że się nie rozstaniemy.

      Usuń
  16. miałam mały słoiczek i go bardzo polubiłam, dla mnie był w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda że się nie sprawdził, ech ja sama jakoś mam problem z znalezieniem dobrego kremu , po 30tce nie jest już to tak łatwe u mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. za tą cenę, to na pewno się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji go używać, jednak jak widzę, nie do końca się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  20. Vichy niestety mają zbyt wygórowane ceny za niezbyt dobrą jakość ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam go i podzielam twoje zdanie ! nie warty tylu pieniedzy!! leczyłam dwa tygodnie moją cerę po nim..nie polecam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam VICHY IDEALIA,ale...No nie sprawdził się u mnie idealnie...

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam jego próbki, ale jeszcze ich nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzieś widziałam próbki tego kremu, wezmę je jak będę miała okazję. Może u mnie sprawdzi się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń