Obserwatorzy

wtorek, 3 września 2013

Matowy eliskir z Wibo

Dziś coś o ustach i na pewno wszystkim znany Elisir od Wibo. Pisałam Wam już o jednym z nich w kolorze nude tutaj, dziś czas na kolejny kolor. Wibo ma w swojej ofercie (chyba) 9 kolorów, rozpoczynając od nude, kończąc na wyraźnych i mocnych odcieniach. Tym razem wybrałam róż, trochę ciemniejszy niż moje usta.
Pomadka:
- nie wysusza ust i dodatkowo sprawia, że stają się aksamitnie miękkie,
- trwalsza niż błyszczyk,
- najmodniejsze odcienie sezonu.
Nabłyszczająca formuła pomadki zapewnia ustom nawilżenie nadając im soczysty kolor. W kolekcji znajduje się 8 modnych i klasycznych odcieni – wystarczy wybrać jeden z nich dla siebie i czarować pięknym uśmiechem. W palecie kolorów znajdą się odcienie różu, brązu i czerwieni. Lekka konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzenie się koloru tworząc ochronną powłokę na ustach by prezentowały się nie tylko pięknie ale i zdrowo.

W przypadku Eliksirów można stopniować ich intensywność, jednak dają raczej delikatny efekt taki jak lubię. Na zdjęciu po prawej jest ten sam Eliksir, ale w wersji mat. W rzeczywistości wygląda na bardziej intensywny, ale za nic nie chce współpracować z aparatem i uchwycić realnego koloru. Nie podkreśla suchych skórek, a daje efekt nawilżenia. Jest to ładny delikatny róż, idealny na co dzień. Minusami może być jej miękka konsystencja która przy wyższych temperaturach może się rozpływać i opakowanie które lubi się samo otworzyć w torebce.
A jak z tego samego Eliksira zrobić wersję matową? Nic trudnego! Wystarczy zwykły płatek kosmetyczny i matujący puder, ja mam akurat ryżowy puder z Marizy. Wystarczy pomalować usta pomadką, następnie nałożyć trochę pudru na płatek i wklepać w usta. Efekt matu pojawia się od razu. Plusem jest, że wersja błyszcząca utrzymuje się bardzo krótko, a matowa na ustach wytrzymuje nawet do 4 godzin. Ja teraz praktycznie się z nią nie rozstaje i najczęściej wybieram wersję matu na ustach! Kolejnym plusem jest niska cena mniej niż 10 złotych.
A Wy lubicie Eliksiry Wibo? Jaką wersję wybieracie na usta mat czy błysk?

55 komentarzy:

  1. Ja mam 2eliksirki :) jeden 04 drugi 06 :) oba rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie kolorek sam w sobie przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tą szminkę Wibo tyle, że numerek 06 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda ten kolorek, przy następnej promocji -40% w R. chyba wezmę sobie w każdym odcieniu, bo wiele pochlebności już słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam 01, muszę spróbować matowej wersji, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam o niej wiele dobrego, a ten odcień świetnie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, kocham różowe usta :> Muszę poszukać tego kolorku- takiego różu jeszcze nie mam w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej wolę odcienie nude, ale do różu powoli się przekonuje coraz bardziej:)

      Usuń
  8. Uwielbiam te pomadki :) Na Twoich ustach wyglądają znakomicie, a z matowieniem koloru, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. obie wersje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie wersje mi się podobają:D

    OdpowiedzUsuń
  11. oo proszę :) mat wygląda bardzo zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  12. A nie pomyślałam o taki rozwiązaniu żeby zmatowić szminkę ciekawe. A te eliksiry są bardzo chwalone i jestem jego ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor, a efekt matu super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor ;) fajny pomysł z tym zmatowieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wygląda na ustach.ja niestety ust nie maluję więc go raczej nie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziwne, że jeszcze po nią nie sięgnęłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziwne dziwne, bo te eliksiry są naprawdę bardzo fajne:)

      Usuń
  17. nie pomyślałam o tym żeby ją zmatowić :) ale eliksiry bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię Elikiry z Wibo. Jedyne co bym w nich zmieniła to opakowanie i zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zapach nie przeszkadza, chociaż opakowania są faktycznie bardzo irytujące lubią się same otwierać w torebce;/

      Usuń
  19. Mam ten sam odcień, zdecydowanie bardziej mi się podoba w wersji matowej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie miałam żadnego. Bardzo ładnie u Ciebie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny, dziś zastanawiałam się nad tymi eliksirami jednak chciałam taki lekki brąz ale go nie znalazłam więc zrezygnowałam z zakupu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie wiem jak jest z odcieniami brązu tych Eliksirów, kojarzy mi się tylko ten nude.

      Usuń
  22. jak to ladnie wyglada, ja jeszcze nie mam zadnej z tych pomadek :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja musze sprobowac tych Eliksirow :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł! Mam 5 eliksirów:) A ostatnio dokupiłam jeszcze Lovely 01

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny kolor,muszę się zaopatrzyć;)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten kolorek jest bajeczny, muszę w końcu zawiesić na nich oko ! :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor idealnie w moim typie jednak wersja z lewej strony moja bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię te pomadki - doskonale nawilżają usta :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolorek śliczny :) muszę ją mieć !! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurczę, a to jest jakaś nowa wersja? Gdzieś z rok temu kupiłam Eliksir wlasnie 06 i oddałam mamie, bo na moich ustach wyglądał paskudnie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to tamta seria, nowości ich nie było. Przynajmniej ja nie kojarzę, więc to pewnie ten sam!

      Usuń
  31. Bardziej podoba mi się wersja matowa:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam te pomadki z Wibo :) Ta prezentuje się przepięknie na Twoich ustach, zarówno w wersji normalnej jak i matowej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O widzisz, ja może spróbuję następnym razem tą 9w1. Chociaż zazwyczaj wychodzę z założenia, że im więcej kosmetyka ma zrobić, tym mniej zadziała! :D

    PS. Mat jest totalnie piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystkie te odżywki się sprawdziły, mam nadzieję że będziesz zadowolona.

      Usuń
  34. Ja wolę błysk, ale kolorek ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Matowy wygląda jeszcze fajniej niż wersja normalna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam nudziaka faktycznie krótko się trzyma na ustach, muszę spróbować wersji matowej :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Na to bym nie wpadła - świetny pomysł ;)
    Muszę koniecznie wypróbować ;]

    OdpowiedzUsuń
  38. przepiękny ten kolor i w macie i błysku:]

    OdpowiedzUsuń