Obserwatorzy

piątek, 13 września 2013

Relaks z maseczką: Maska algowa do twarzy - nawilżanie i oczyszczanie

Dziś mam dla Was coś z zakresu pielęgnacji twarzy, mam Wam do pokazania maseczkę z BingoSpa. Jeśli chodzi o kosmetyki z BingoSpa generalnie lubię je i ciągle żałuję, że nie są dostępne stacjonarnie w drogeriach. Maska algowa do twarzy - nawilżanie i oczyszczanie dostępna jest tutaj
Nawilżanie jest jednym z podstawowych etapów każdej odmładzającej kuracji kosmetycznej. Woda jest najważniejszym składnikiem tkanek i jest szczególnie istotna dla zachowania dobrej kondycji skóry. Bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy,ma doskonalą konsystencje i przyjemny zapach.Skóra już po pierwszym zastosowaniu staje się delikatna,elastyczna i odpowiednio nawilżona.
Zdrowa skóra zawiera ok. 70% wody w najgłębszych warstwach skóry właściwej i 13% w powłoce zewnętrznej warstwy rogowej.
Wykorzystanie substancji aktywnych zawierających aminokwasy, cukry i niektóre minerały, pomaga zachować właściwy poziom nawilżenia powierzchniowego i tym samym dostarcza niezbędnych substancji dla przywrócenia równowagi wodnej oraz dla utworzenia filmu ochronnego na skórze.
Sole mineralne a szczególnie jod, stymulują ogólny metabolizm i powoduja wzrost wymiany osmotycznej przyczyniajac sie tym samym do wyeliminowania nadmiaru płynów.
 Maseczka zamknięta jest w dużym opakowaniu 120g. Ma bardzo ładny zapach, dużo dziewczyn narzekało na niego, mi się jednak podoba nie drażni nosa. Konsystencja jest żelowa, dobrze się rozprowadza, nie spływa i jest łatwa do zmycia. Ja nakładam ją pędzelkiem i odczekuje około 20 minut, czasami zdarza się nawet dłużej. Zależnie od stanu cery i jej kondycji maska czasami wchłania się w skórę prawie w całości pozostawiając po sobie tylko delikatny film. Skóra po niej jest gładka i bardzo dobrze nawilżona. Jednak co do działania oczyszczającego tej maski to jest raczej kiepskie. Nie odczułam szczególnego oczyszczenia, w tej roli sprawdza się kiepsko.
Maska ta jest bardzo wydajna, a jej cena niska bo kosztuje tylko 10 złotych. Co prawda oczyszczanie jest na niskim poziomie, jednak co do nawilżenia spisuje się na 5! U mnie sprawdziła się bardzo dobrze i mogę ją Wam polecić. Jedyne do czego mogę się przyczepić i czepiać się będę to, to że Bingo nie jest dostępne stacjonarnie. 
A jakie są Wasze ulubione maski? Co polecacie?

31 komentarzy:

  1. A u mnie jest dostępne ponieważ sprzedają ich kosmetyki w markecie Auchan - ciekawi mnie tylko czy tylko u mnie w mieście czy w innych też - a maseczek z tej firmy nie miałam a że asortyment ich u mnie się powiększa to rozejrzę się za jakąś do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Ci zazdroszczę, u mnie ani w żadnym mieście obok nie ma Auchun. Dziewczyny pisały, że można kupić je Tesco ale w moim też niestety nie ma;/

      Usuń
  2. piekła mnie po niej twarz, ale była milutka w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że nawilża ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie oczyszcza, bo właśnie takiej szukam, ale chyba spróbuję innej serii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oczyszczającą uwielbiam z Efktimy sprawdza się naprawdę świetnie!:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Fakt nie oczyszcza, ale za to nawilża bardzo dobrze:)

      Usuń
  6. zaczynam przygodę z maseczkami Ziaji i Perfecty :)
    ale o tej, o której piszesz, słyszałam już wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki z Ziaji lubię, a z Perfecty jeszcze nie miałam

      Usuń
  7. Taka pojemnośc jak za taką cenę po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że chociaz częściowo się sprawdza. Myslę, że za taką cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest warta wypróbowania, a cena zachęca.

      Usuń
  9. Jak miło znaleźć bloggerkę z okolic!:)
    Nie słyszałam o tej maseczce, ale moja cera potrzebuje raczej oczyszczenia, więc odpada.. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam, może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. BingoSpa przeważnie ma, dobre produkty, w niskich cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie nie sprawdza sie na dłuższą mete, zapach mnie odstrasza niestety

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie ich produkty na twarzy się nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, a podobno maski do włosów mają świetne ale jeszcze nie miałam

      Usuń
  14. Przydałby mi się taki porządny nawilżacz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie coś wypróbuj! Mają fajne kosmetyki w niskich cenach, na pewno znajdziesz coś dla siebie.

      Usuń
  16. Za taką cenę to żal nie kupić skoro dobrze się sprawdza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze nie trafiłam na dobrą maskę :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze się zapowiada. :)
    Ja jak na razie jeszcze nic nie miałam okazji testować z BongoSpa.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w drogerii są dostępne produkty tej firmy, ale jakoś się do nich zraziłam..

    OdpowiedzUsuń